Sunday, January 18, 2009

thank you to my girls n boys...(reunion)



thank u sebab buat aku happy sesangat..
apa yang kita buat tu x de lah salah sangat...
we juz wanna have fun..!!!!
bcoz of u all aku dpt lupa apa yang aku fikir skrg...
especially to my girls who always bside me...
thanx to fana, nita...luv u girls..!!!
x lupe buat jackie..miera..biar korang jarang ngan aku...tapi dh jmpe mcm owg gle dh..hahaha...
miera...my lessy mlm tu wahaha...mcm gyle kat stage..
4 my boys!!!!u ol rawx!!!!!
thanx to my fathir 4 supportin the event..
my ja'a...ko happening gileww...mmg best sgt2...
thanx to lan...even we r not closed mcm dulu2...urrmmm...
yottt.....shuffle gelabah..hehehehe....
karl..tuan rmh..weheeee..mabuk dh mcm terencat dh...
x lupe wat 2nd driver...kwn ja'a(x ingat nme dh...)
rsenyeww tu je lah kot..
sesape yg x de mlm tu mmg rugi gi...lewwwww...
mmg best gle...luv all my bff...
i will miss dat time...

1 comment:

Fasyali Fadzly said...

wat leh ape awak nak wat. parti la lagi!!!